Sir bajs a fucking lott!

hej där alla cp barn!
idag är det fredag och nu har vi höstlov
och idag som alla andra helger ska vi ha kul.riktigt kuk.
slajd står nu  helt naken och hackar köttfärsås för vi ska göra tacos.
och vi försöker även att övertala FLOJz att hon ska komma hit ANNARS jävlar...
nejdå men det vore ju kul om hon kan komma hit så jag kan pilla ho i sketan.
ibland känner jag bara för att vara en apelsin.

 jag ska nu skriva lite info om oss alla
jag tar äran att börja med den legendariska fantastiska SLAJD!
(hejhej) säger hon och vinkar med handen.

SLAJD : såkallade ida ericson

ålder : 15 och 10 månader vart hon igår  Grattis ! / JOHNIBOI
gillar att : gillar att vara med oss. skita ut sna bekymmer osv
favorit mat : Tacos
favorit färg : gul och blått
favorit godis : nappar
favu dricka : cola
gillar du skolan? : NEJ endast raster.
favorit ämne: rast
vart bor du : karlskoga
är det kul ? JA
har du bajsat i en mugg någon gång ? jaaaa
favorit låt : sveriges nationalsång
har du pojkvän : nej
vill du ha ? nej
favoritfilm : tarzan
gillar du mat : oshit i love it
inre känslor : jag vill ha min pappa tillbaka. vill kunna göra vad jag vill.bli 18/20 år.vara rik. döda någon.


Johniboi: johanna nilsson

ålder : 15 och 6 månader
gillar att : gå på bio, äta äta och äta
favorit mat : jag gillar all mat förutom mackaronipudding
favorit färg : svart
favorit godis : allt godis
favu dricka : vaniljcola och kaffe med mycket mjölk
gillar du skolan? : japp
favorit ämne: hemkunskap för då får man äta.
vart bor du : karlskoga
är det kul ? kan jag inte påstå
har du bajsat i en mugg någon gång ? skulle aldrig falla mig in..hehe
favorit låt : så mycket bättre haha
har du pojkvän : ja
vill du ha ? ja
favoritfilm: idas hemgjorda filmer och scoobidoo OBS (OTÄCKNAD)
gillar du mat? nej jag älskart
inre känslor : jag vill flytta jag vill vinna pengar jag vill utomlands jag vill ha en pappa jag vill kunna räkna matte.jag vill ha all mat i världen. juste . jag har en STOR näsa :)


nu vet ni lite om mig och ida!
vi är inga märkvärdiga människor vi lever för dagen och tar'n som den kommer.
HELT ENKELT.


till höger : johniboj . till vänster: slajd


(jag satte för en apelsin för min näsa. blir endå ingen skillnad. förutom att det blev lite gulare)


MEN HÖRNI
ni får ha en underbart fjärtig bra helg och för ni som har lov ,ha det jävligt gött!
med vänliga hälsningar JOHANNA<3 IDA

Kommentarer
Postat av: kentis

men jaaaag då?!

2010-10-29 @ 19:28:59
Postat av: svar till linnea:

sorry sorry

men du o flojz va ju inte med så ni kunde inte svara på dessa frågor

vi viste inte era svar

sorry sorry!!

2010-10-30 @ 11:23:51
URL: http://bajsaholic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0