wassup nigga!

hej alla glada bajsätare


jag käka frukost för en timme sen och nu börjar jag känna hur det trycker i rövhålet på mig.
bäst jag reserverar toan sooooooooooooon innan det händer en olycka.

jaja.
jag sitter här i min ensamma vardag,gick upp vid 9 för stod inte ut att sova bredvid clara,she smell so funny.
har inga planer idag förutom att jag och clara ska sola, vi vill se ut som baaaaaaaaaaajs.

jag hoppas att DU IDA har det bra i rövfors,längtar tills du kommer hem det vetdu.
flojs har jag inte pratat med ett dugg, men skicka sms till hon nyss : BIG PENIS
kenta vet jag inte om hon lever, men får hoppas på det <3

och inte nog med det.. JAG MÅSTE BERÄTTA EN BAJSHISTORIA!

igår låg jag i sängen, hade enormt ont i magen dvs diarévärk
jag sprang till toan och innan jag ens hade fått ner brallorna så var det fan BAJS i hela toan,tillomed på kanterna.
det var verkligen SPLASHbajs!!!
hade på hela insidan av låren och när jag skulle torka mig så råka jag dra med det i murran precis när jag hade torkat mig i sketan,så det vart helt enkelt en dusch efter det toalettbesöket.

tänk vad bajs kan göra mycket.

nu ska jag gå och hämta några päpparkakor med ost på sedan dega ner mig i soffan.sedan får det fan bli toan en stund.

hoppas ni har ett bra lov för det har inte jag.....
BORIN G
hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0