en bajshistoria om min byrolåda

det va en härlig vårdag
som jag duscha eller något liknande
john o flojz satt i mitt rum o inte gjorde nånting(trodde jag)
det gick några dagar
jag tyckte det lukta kattbajs i min strumplåda men förstog aldrig varför
tiden gick och det hade gått ungefär lite mer än en månad
då jag skulle ta upp en strumpa ur lådan
då visar det sig att det ligger nånting i den...
jo såklart det va ju en påse med bajs i........
jag förstog precis att det va john för hon e storbajsaren av oss alla.

flojz berättade hur allt gick till och när allt hände
det va då den där härliga vårdagen då jag stog i duschen

jag ringde till john och sa
DU SKA KOMMA HIT O TVÄTTA MINA STRUMPOR!!!!FÖR HAND!!!
hon bor ca 5978359mil ut i skogen
men hon tog sig hem till mig
och började tvätta i handfatet tvättmedlet tog slut men hon fortsatte ändå
...
vissa strumpor luktar fortfarande
jag har nog aldrig skrattat så mycket om själva bajslägen som ja gjorde då
men de är roliga tider det hoppas ja ni kan hålla med om

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0