dusch=bajsa

Att denna geniala underbara idé aldrig har slagit mig tidigare!
Det var inte alls för längesen jag stod och duscha i min ensamma vardag.
allt var frid o fröjd tills jag vart fisnödig.
Och som alla andra dagar fes jag för hårt..
och eftersom jag hade kännt en enorm obeskrivlig diarévärk den dagen så var det ju det som kom ut.
jag sket i duschen helt enkelt.
först fick jag ju en liten chock när jag kände att det rann skit ner för benen på mig,inte varje dag lixom. ELLER?
Men ju mer jag tryckte desto underbarare kändes det.
Inte nog med att man slipper dra ner byxorna,man slipper ju även torka sig och man slipper ju att spola
HUR JÄVLA UNDERBART SOM HELST!
Nackdelen kan ju vara att man luktar bajs sen när man har duschat klart,men det är det värt.

Annars är det något jag rekomenderar
värt att pröva? ohyes flensman

kyss i sketan - Johniboi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0